Geoblog.pl    Seeba    Podróże    Hiszpania, Portugalia 2010 - Autostop    Zoomarine - delfinarium

Zoomarine - delfinarium

Portugal
Portugal, Guia

Rano poszliśmy na dworzec autobusowy, bo do Guii gdzie jest Zoomarine (Park rozrywki typu: delfinarium, fokarium, jakieś baseny itp.)
jest około 50km a wydostanie się z miasta przejechanie kawałek i wjechanie z powrotem zajęło by nam cały dzień.
Po dotarciu na miejsce okazuje się że i tak jest już 14, próbujemy się dowiedzieć czy da się kupić bilet na pół dnia albo z jakąś inną zniżką, okazuje się że nie ma dziś ale jak pójdziemy do centrum handlowego 5km dalej to mają stoisko i promocje 20% taniej, więc na pół dnia nie wchodzimy ale idziemy do centrum gdzie kupujemy bilety ze zniżką i spędzamy noc przy parkingu Zoomarine. :)

Od 8 rano stajemy przed wejściem i wchodzimy prawie jako pierwsi, miłe panie z recepcji pozwalają nam zostawić za darmo nasze wielkie plecaki więc bierzemy tylko jedzonko, picie i ręczniki.
Od samego początku jest niesamowicie, mnóstwo rozrywek i niesamowite pokazy delfinów, fok, egzotycznych i drapieżnych ptaków oraz skoków z wysokości (skok z półeczki na wysokości 50m do małego basenu).
Mimo aktywnego spędzenia tam całego dnia ledwo co zdążyliśmy oblecieć wszystkie atrakcje. Super zabawa i profesjonalne pokazy, zwierzęta dobrze wyglądają i widać że nie są "męczone" jak to czasem bywa w takich miejscach więc bilet jest wart swojej ceny polecam. :)